tatueringsnojja

Ligger i sängen med hjärtat och borde egentligen sova, men han kikar på tatueringar på datan och jag oroar mig över min egen. 9 dagar kvar, sen smäller det! Tänker inte avslöja vad det är nu utan det får ni minsann se sen ;)
Sen måste jag erkänna att jag är lite nojjig för morgondagen. Ska till vårdcentralen och kolla upp vad fan det är för fel på mina händer för nu jävlar är jag less.. Det jag oroar mig för är väl typ att dom tar massa prover och sen visar det sig att jag har obotlig hudcancer.. Hypokondriker javisst!

Nä nu kollar han på hockeyklipp på youtube och det kan jag ju inte gå med på ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu