Sömn är för mesar

Nä inte fan har jag sovit något. Inte känt mig trött alls men nu när jag väl måste kliva upp så börjar det klia i ögonen. Alltså jag är trött men det är mer typ "blööö känner för att ligga i sängen hela dagen och inte göra något" när det borde vara "jösses så utmattad jag är, somnar när som".
Suuuuck, är så jäkla less på att alltid vara så stressad! Förut kunde jag somna hur bra som helst, varsomhelst,  men inte längre. Tror det gått lite för långt när man är så stressad att man inte kan sova? Vad är jag ens stressad över?! Jag har då ingen aning iaf. Hoppas dom inte har något emot att anställa en zombie, annars har jag ingen chans ;p


Trött och less

Kommentarer
Postat av: iza

HHHHHHHHHEJ

2013-11-27 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu