Irritationsmoment

Bloggar via appen nu men den är typ cp för det senaste inlägget den visar är från när jag fyllde 22.. Så vi får väl se om detta publiceras eller ej!

Nåja. Jag tror att min blogg hade varit så jävla mycket roligare om jag varit anonym, har så mycket skit att skriva om men jag är den där fega typen tyvärr.

Dagens irritationsmoment är iaf s.k fjortisförlovningar där två personer förlovar sig fast dom inte ens varit ihop i ett år. Alla som känner mig vet vilka jag syftar på meeeeen skitsamma ;) En förlovning betyder att man vill vara med varandra livet ut, jag hatar alla 16-åringar som totalförstört det fina med att förlova sig. Eller dom som varit förlovad typ två-tre gånger när man inte ens fyllt 22 än? Hur seriös är man då på en skala? Aaaaanyhow, om dessa två personer gifter sig och skaffar barn så får jag äta upp allt jag skrivit men vågar fan satsa pengar på att det inte kommer ske ;) En stackars unge kanske hon klämmer ut men that's it.

Kanske är en gnutta onödigt av mig att ens kommentera saken då folk får göra vad dom vill med sina liv men jag var tvungen. Det är som en nagel i ögat som inte försvinner förens man skrivit om det.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu