Nämen hej!

Det var ett tag sen! Rättare sagt tre månader sen jag skrev nåt, hähähäh. Är inte så jävla intresserad av att blogga längre, dels för att min dator gick sönder så jag och älsklingen har delat på hans gamla laptop vilket inte är så jäkla optimalt! Sen händer det inte så mycket i mitt liv. Förut bloggade jag ju hela tiden och det kan ju iofs ändå vara kul att skriva för sin egen skull så man kan gå tillbaka och läsa och minnas gamla saker. Men jag köpte iaf en ny dator så nu har jag en egen, wiieee... Gissar på att detta inlägg kommer bli alldeles för långt och alldeles för osammanhängande men does it look like i give a f'ck?
 
Ska man orka skriva vad som hänt på dessa tre månader då? Nån som bryr sig? Jag har sålt min bäbis, men hon har det tusen gånger bättre nu och jag mår mycket bättre! Tråkigt att jag blev allergisk mot henne men det är ju inte så mycket jag kan göra åt saken. Mina händer har även blivit schizofrena, dom blir dåliga lika fort som dom blir bra, och ibland kan jag inte ens tvätta håret själv. Och att öppna en flaska/hålla en plastpåse med mat/borsta håret är ett helvete det också. Är sjukskriven i två veckor nu så vi får väl se hur det blir..
 
Jag har gått upp i vikt som fan och ett par brallor har tom gått sönder, HUR OFTA HÄNDER DET LIKSOM?! Det var droppen, så nu får det vara nog med självmisshandel. Enda posotiva är väl att tuttarna växer, höhö.
 
Jag och daulat (haha) har varit osams ett tag men nu är vi back to normal igen. Skönt, det är ju faktiskt ganska jobbigt att bråka med nån man älskar! Ska sova hos henne inatt, det blir mys!
 
Vad mer ska jag skriva? Hade något men tappade tråden helt. Fast det var lite kul att skriva nu, kanske börjar blogga på heltid nu när man ändå är sjukskriven hahaha.. Kanske lägger upp en bildbomb som kompensation för dåligt bloggande, har ju faktiskt fotat lite grann :)
 
Usch, osammanhängande som vanligt men är vi förvånade? Nae. Inte direkt.
 
 
Min stora kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu