Goodbye past, hello future

Håller på att rensa datan på all skit jag har då den börjat gå väldigt segt. Det är ju delvis för att jag tror den är full med katthår, men även att hårddisken nästan är helt full. Har ju miljontals bilder på allt möjligt oviktigt så jag ska rensa bort allt gammalt och bara spara det viktigaste :) Min externa hårddisk gick ju tyvärr sönder så måste fixa en ny. Fast jag funderar på om det kanske är smartare att ha usb-minnen istället, och så sorterar man allt på olika såna. Kan ju bli mycket att hålla reda på men jag vill ha ordning bland mina saker.. Och just nu är min dator allt annat än städad ;)
 
Nåväl, vad jag ville komma fram till var att jag hittade en mapp (chocking!) med videoklipp på mina förra katter som jag och exet hade. Dom bor hos honom nu och jag har ju två "nya" små älsklingar, men det hugger ändå till i hjärtat av att kolla på klippen. Kan inte låta bli att sakna mina små bäbisar.. Dom har en "ny" mamma nu men omogen som jag är så hoppas jag att dom fortfarande kommer ihåg och saknar mig! Haha :D
 
Maja som liten pluttbäbis! Inte världens bästa kvalité och det är bara brus så sänk ljudet lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu