Turkiet 2014

 
Yes, idag kom vi hem från Turkiet. En vecka spenderade vi där tillsammans med (nästan) hela Pierres familj. 17 stycken var vi som åkte! Det var grymt härligt och vi hade bra väder hela veckan. Som minst 33 grader (i skuggan) och som mest tror jag det var 45 grader varmt i solen. Ingen ide att varken sminka sig eller ens borsta håret för jag smälte bort varenda dag haha.. 
 
Vi for till den där borgen och fotade en jäkla massa, barnen red på kameler och vi åt god mat varje dag. All inclusive hade vi även så det blev massa öl på hotellet, lär ju dröja ett tag innan man blir sugen på bärs igen.. Och jo just det, Pierre bröt ju handen sådär lagomt lägligt två veckor före vi skulle åka men det gick bra! Lite bökigt när han skulle bada men plastpåse och tejp löste det problemet. Roligast var ju ändå när precis varenda försäljare stannade oss när vi gick på stan och frågade vad som hade hänt med honom, perfekt ice breaker haha. Eller när vi blev stoppade i tullen för att dom ville kolla så han inte hade lite knark under gipset!
 
Det var iaf en härlig resa och jag behövde verkligen semester, hoppas bara det inte tar 10 år igen tills jag åker nånstans :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu