Tatuering och jobb

Jahapp, då var man tatuerad som de andra coola kidsen. Jag är sjukt nöjd och det var inte så farligt som jag först trodde. Det var nästan lite småskönt.. :) har just tagit bort plasten och tvättat av den så nu är den ren och fin! Den har dock inte kliat något som alla säger att det ska göra men det kanske kommer?

Ska även jobba 7-16 idag, alltså förmiddagspasset. Är lite nervös (vafan jag blir ju nervös för allt nytt) då det är första gången jag kör det passet på Friends, men det kommer nog gå bra! Hoppas jag får fler såna pass :)

Och ikväll är det party med älsklingen som gäller, vi har aldrig druckit tillsammans förut men nångång ska väl vara den första! Måste ta det lugnt bara då jag även jobbar imorrn, men jag är ju superwoman så det ska nog gå fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu