Godmorgon!

.. eller något. Klockan är förfasiken kvart i fyra på morgonen. Varför är jag uppe nu kanske ni undrar? Jo för att jag ska vara på bageriet idag. På min lediga dag. Vet inte hur många som har frågat mig VARFÖR jag väljer att åka och jobba halv fem när jag egentligen ska vara ledig och det enda vettiga svaret jag har är att jag är för nyfiken för mitt eget bästa ;) Jag har länge gått och funderat på HUR dom gör alla bakverk och kakor, och nu får jag äntligen se hur dom gör och få hjälpa till :D Dessvärre är jag vääääldigt trött då jag inte kunde somna tidigt igår. Lyckades somna kl 21 men då vaknade jag 23.30 och kunde absolut inte somna om. Och eftersom jag sover så jäkla tungt så vågade jag inte somna heller när klockan var halv ett och jag vågar nästan satsa pengar på att jag inte hade hört väckarklockan sen..
 
Nåja, dags att dricka upp kaffet och sedan gå ut och skrapa rutorna på bilen. Vintern är ju här -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu