I'm awesome

Yeah, inte uppdaterat så jävla frenetiskt på senaste tiden men just nu händer det inte så värst mycket i mitt liv. Som vanligt med andra ord :p Jag jobbar på och sen försöker jag gymma så gott jag kan men det har inte blivit av så jäkla mycket ändå. Dels för att jag inte har någon gymkompis och sen är jag sjuk just nu, vilket suger. Blir fan aldrig sjuk fast när jag väl blir det så är det typ near-death-experience. Nåja, förhoppningsvis blir jag frisk snart! Måste vara frisk till den första april iaf, för då drar jag till min älskling i Gävle! Awesome det lär bli då! Nåja, nu ska jag fortsätta packa ihop mina grejer och sen möta upp syrran på bussen. Vi ska dra heeeeeeeeem och sen ikväll är det någon hår-grejs som jag ska följa med henne till :) byyeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu