110612

Lilla pirrepan, tycker så synd om dig! Helt sjuk och förstörd och måste köra runt typ en miljon paket. Vi får se dom andra två filmerna och då ska jag ta hand om dig! :D

Lördag: Jobbade från 10 till ungefär halv sju, finaste Kerstin lät mig sluta tidigare så jag skulle hinna med den bussen som alla andra från jobbet tog. Sminkade mig och fixade håret hos Clara, som för övrigt har världens finaste lägenhet! Grymt fin, och speglar överallt. Det gillar vi. Farmen var rätt ovärd, minns typ ingenting från kvällen alls och det känns ju inte så kul. Lovar att jag gjorde bort mig en miljon gånger, tack Hanna iaf för att du fixade hem mig från boden! Mötte upp Pirre, Adam och Anders i stan, följde med dom till Tasty när dom skulle äta... :p



Gänget från Friends :D



Söndag: Bakishäng hos Pirres brorsa i Jämtön. Vi for dit och chillade ett tag, och fiskade. Fast jag stod bara och kollade på, väääldigt givande.. Det regnade och var blött och kallt, kunde inte ens fota :( Haha! Och sen hade dom 3 kattungar som var typ de gulligaste små varelserna jag sett! Två av dom ska jag och frun få ta, det är ett som är säkert! Sen på vägen hem bestämde vi att vi skulle flotta som fan hemma hos Pirre så vi köpte chips, dipp, glass, dricka och varsin pizza, och hyrde 3 filmer. Slutade med att vi somnade i soffan och allt var typ orört, förutom pizzorna :p


Lovar att det var här du blev sjuk, hähä ;D

 


Min bäbis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu