yepyepyep

Jo jävlar vad folk är nyfikna, hade en rejäl uppåtkurva i statistiken i förrgår hähä..

Idag blev jag väckt klockan 10 då jobbet ringde och frågade om jag kunde komma in vid 14. Självklart sa jag och klev upp direkt, fastän jag somnade 04.45 typ och inte var allt för pigg. Drog in till stan vid tolv och käkade lunch på Max med syrran. Köpte även ett par underbara mys-sockar på Lindex för femti spänn. Har på mig dom nu, fyfan vad sköna dom ääääär! Typ som militärtröjan, skitfula men så jävla sköna. Och jag som jämt fryser om fötterna hähä..

Jobbade iaf 14-21 och det gick superbra. Älskar fan mitt jobb, alla är så jäkla trevliga och det är mest yngre som jobbar där. Lätt bästa arbetsplatsen hittils! Nu ska jag och Linn se på tv/film och sova, är aptrött. Gnite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu