workworkwork!

Jag fick minsann jobba idag! En haltimme efter jag skrev det förra inlägget så ringde chefen och såklart ställer jag upp, vad hade jag annars gjort idag? Typ tjatat på Jesper om allt och inget och bara varit hemma och varit fet. Men jag fick som sagt jobba i fyra timmar och det var naiz. Var i köket den här gången :)

Efter jobbet drog jag som sagt till Hertsön. Hoppade av bussen vid Jesper och tänkte gå därifrån, men det lilla aset lät mig inte gå.. (Ja Jesper, jag vet att du läser ;) ) Så han skjutsade mig till Nunn :p

Nu är jag iallafall hemma och jag ska tamefan sova, ska jobba imorgon också! Yeeeaaahhh buddy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu