Welcome back internet!

Internet är tillbaka! Fyfan vad handikappad man känner sig när det är borta, finns ju inget att göra?!

Gick jättebra på jobbet i torsdags, jag var mest i disken men fick även lära mig kassan senare på kvällen när det blev lite lugnare och inte var så mycket folk. Troooor att jag ska jobba imorgon också men är inte säker, måste ringa chefen idag och höra.

Igår var jag ut på äventyr med Jesper, Alex och Kristian. Det blev lite failat men det var trevligt ändå :) Och ikväll ska jag till Nunn för det är tjejkväll om jag fattat rätt. Vi ska väl bara lurka runt i mjukiskläder och se på film, myyys! :D Tänker ha mina fula mys-strumpor på mig, vet då att Beck kommer gilla dom! ;D

ps, fan vad tråkigt att jag aldrig lägger upp några bilder, får fan ta och skärpa mig nu alltså..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu