Vad skulle jag göra utan mina brudar?

Haft det otroligt trevlig på stan med Beck och Palla! Sallad, tjejsnack och massa koppar kaffe på Condis, en tur till Dead mans hand och bara allmänt sprungit runt på stan. Hittade megastora kaffe/thékoppar på Indiska och jag blev gode sugen på att köpa en, men jag kände mig för snål just då. Fick även en kram från en söt främling utanför Mat&Prat, sånt är ju alltid trevligt!

Beck tog bussen hem före mig och Palla så vi satte oss ner för en pratstund på BO's. Det är alltid lika lätt att prata om precis allt med den tjejen :) Nu ska jag äta upp min åhsånyttiga lussebullemiddag och sen hitta på nåt skojsigt!

Gillar mina avslut, haha.. Är fan sämst på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu