Kollektiv bestraffning.

Det är precis vad som pågår i det här huset just nu. Min kära mor har bestämt sig för kollektiv bestraffning som ska drabba hela hushållet och hon har bestämt sig för att stänga av internet. Hur länge det varar vettefan, tur att man kan köra trådlöst via mobilen. Det blir lite segare men det funkar ju iaf :)

Idag har jag fikat på Friends med Jesper och Holma, som vanligt. Sen mötte vi upp syrran och hennes två kompisar på max och käkade pommes bara. Efter det fick jag skjuts hem och nu sitter jag här och käkar glass och kollar på "Drive". Ska försöka somna hyfsat tidigt idag iallafall, men det är ju enklare sagt än gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu