Hej jag lever!

Har varit lite väl tyst här på sistone tycker jag! Mitt nyår har iallafall varit asbra, hoppas att erat också har varit det. Har tyvärr inga bilder dock då jag glömde ladda kameran innan jag for iväg till Fredrik, jag trodde att det var batterier i den men icket.. Så det var ju lite trist, men det är sånt som händer antar jag.

Jag fick jobba både torsdag OCH fredag, snacka om att jag blev överlycklig när chefen ringde på torsdagkväll och frågade om jag hade lust att komma in på fredagen också. Ohyes!

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum så det blir bra nångån :) Osammanhängande inlägg men vem bryr sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu