But thank you for the pain, it made me raise my game.

Klockan är inte ens nio och jag har redan hunnit dricka kaffe och löst några korsord (pensionärsvarning på den!), tvättat håret och fixat gelénaglar på mig själv. Depends otroligt B-iga "gör-det-själv"-naglar, but still. Det är bättre än inget! Hoppas dom håller till ikväll bara, brukar oftast tappa dom efter någon timma haha.. Mina naturliga naglar är så sjukt svaga och dåliga så det finns fan inte, dom går av och skivar sig precis HELA TIDEN. Fan vad less jag blir på dom haha. Synd att man inte har råd att gå till en salong och fixa akryl istället. Vårdade naglar är så otroligt sexigt, eller kanske man ska skriva kvinnligt? Man får snyggare händer osv hehe.. ;)

Idag ska jag luncha med Malin på stan kl 12, var ju som ett tag sen man såg den bruden. Sen hem och fixa middag vid fyra till dampfamiljen och efter det drar jag till Jesper och chillar. Vad vi hittar på det vettefaan, men man har aldrig tråkigt med honom. Det är ett som är säkert! :)

Ska förresten ta och fixa min bloggdesign så den blir lite bättre nån dag, men måste först fixa jävla photoshop på datan. D skulle ha hjälp mig med det för flera veckor sen men det blev ju aldrig av så jag får nog fråga någon annan. Eller leka hacker myself. Nåja, det löser sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu