Oturstjejen #1

Jag ser misshandlad ut. På riktigt. Dels för att jag har blåmärken överallt sen min brottningsmatch med stentrappan, och dels för att jag har fått en vagel i ögat. Mitt öga är nu lika stort SOM EN GOLFBOLL! Har aldrig haft en vagel förut, hur fan blir man av med det?! Sjukt irriterande är det iaf och jag tänker då INTE visa mig bland folk idag.. Hoppas bara att svullnaden gått ner sig till imorgon, inte så kul att jobba och se ut som att jag just blivit misshandlad av 15 gangsters..

Det har verkligen inte varit min vecka alltså. Ramlade nerför en stentrappa, halkade på en tröja i mitt rum så jag halvt dog, trampade på en glasbit i duschen, gick inte alls bra på jobbet i tisdags, träningsvärk från helvetet så jag knappt kan röra på mig och nu en jävla vageljävel i ögat. Det är så jävla konstigt att jag fortfarande är glad hela tiden och bara skrattar åt allt. Stay positive liksom! Vettefan om jag vågar ta en promenad på isen med Beck och Palla idag, isen lär ju spricka och så drunknar jag eller något.. Skulle fan inte förvåna mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu