Jobbig vecka, snyggt hår och skräckfilm.

De senaste dagarna har varit VÄLDIGT känslofyllda (eller vad man nu ska kalla det) och det var varit rätt jobbigt, men nu är jag på rätt spår igen. If it's meant to be, it will be when the time is right. Det är allt jag kan säga. Just nu känns det bara skönt att veta hur allt står till och jag kan gå vidare med mitt liv. Lite jobbigt att stå kvar och trampa i samma spår liksom.. Bättre att vara rak och säga på en gång hur det står till så man vet! :) Fast det är skönt att vi kan vara vänner ändå :) ♥

Annars har jag haft det rätt bra och jag är ledig nästan hela den här veckan. Jobbar tisdag och lördag. Lite trist att jobba 16-21 på alla hjärtans dag men det är ändå ingen dag för alla singlar så för mig är det lugnt. Efter jag slutat imorrn så kommer nog Paula förbi och sover hos mig, myys!

Och så får vi ju inte glömma att jag såg en jävla skräckfilm ikväll för typ första gången på ASLÄNGE. Jag gillar inte alls skräckfilmer och jag blir så jääävla rädd, men det var trevligt faktist. Var hos Fredrik och vi såg "Insidious" (stavning?!) och den var så sjukt läskig men jag klarade av det iaf! Lär ju se fler skräckisar, kul att vara rädd ibland.. Och sen när han skulle skjutsa hem mig så sa jag när vi gick ut för dörren att "tänk vad kul om jag ramlar ner för trappen, för mina skor är så jäkla hala". TROR NI INTE ATT JAG FLYGER NERFÖR TRAPPEN SOM EN JÄVLA VANTE?!?!?! Jag är lika smidig som ett jävla kylskåp alltså.. Kul att jag sa det och sen hände det också. Duktigt Lisa! Stentrappor och jag är inte riktigt bästa vänner om vi säger så, är ju inte direkt första gången jag ramlar i en trapp..

Jo, en sak till. VEM är det som kommenterar och bara skriver ett "L" som namn? Har ingen aaaaaaaning om vem du är och jag blir så stört nyfiken :D "I'm happy when you're happy" liksom, who aaare you?! :D

Insidious

 

Idag var jag fan snygg, fattas bara att jag slipper dom där jävla glasögonen! Så sjukt less dom, såfort lönen kommer så ska jag fixa linser. Det är ett som är säkert..


Kommentarer
Postat av: L:P

lär dig kolla ipadresser, + vem känner du som börjar på L och har kommenterat förut.. SNÄLLA NÅN DE ÄR DIN SÖTA SYSTER

2012-02-14 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu