Gör en ordentlig kråkvinge tack!

Igår när jag satt på bussen så kom jag att tänka på en sak.. Satt mittemot en tjej som var hyfsat söt, men jag kunde inte sluta störa mig på hur hon hade sminkat sig. Hon var inte översminkad eller så, men hennes eyeliner var helt åt helvete. Det såg ut som att hon målat ett tjockt streck längst ögonfransarna, med en tjock tuschpenna, som började i mitten av ögat och slutade efter en halv centimeter. Som böjde sig uppåt MITT på ögonlocket. Som att hon glömt måla resten. En ordentlig "kråkvinge" ska gå längs med hela fransraden och lite utanför, come on!

Hehe.. Som att jag är värsta makeupartisen då. Kanske inte, men det där var fan inte okej! Det var lika irriterande som att någon skulle sitta och peta mig i ögat med en pinne.

Kanske uppdaterar inlägget med en bild senare så ni fattar hur jag menar, hinner inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu