Varit rökfri i över 4 veckor nu!

Ja, som rubriken säger så har jag varit rökfri i lite mer än 4 veckor nu! Det blir 5 på måndag, hähä :D Och nu måste jag bara berätta om nåt som hände på jobbet, det var helt otroligt och jag blev så jäääävla chockad/fascinerad/whatever.
Vi säljer grillade kycklingpaninis på jobbet och vi brukar pensla dom med nån "sörja" som vi gör av matolja och finhackad persilja. Så idag när jag stod och plockade persiljeblad (fan vad fult det lät men vi använder färsk persilja) så märkte jag att det luktade persilja. Har aldrig hänt förut, har aldrig känt just den doften när jag stått och gjort den där "sörjan". Jag blev så paff att jag var tvungen att berätta det för typ alla som jobbade :p Tänk att det gör så stor skillnad! Att luktsinnet typ försvinner helt när man röker.. Nåja.

Annars har det inte hänt så mycket. Ser ut som en flodhäst eftersom jag varit sjuk i typ två månader och aldrig blir frisk, och äter som en jävla häst. Får väl skylla mig själv haha ;p


Och sist av allt måste jag bara skriva att jag saknar min fina David där nere i gbg så otroligt mycket. Hoppas vi ses snart!

Nu måste jag sova då jag jobbar 10-21 imorrn. Fiiiiiina små pengar kooooooom till mamsen! ;D

Kommentarer
Postat av: Sami

Grattis till de rökfria veckorna :) Bra gjort, tog nu i torsdags förra veckan och bestämde mig för att sluta för tredje gången. Senaste gången jag slutade så höll jag mig borta från nikotin helt och hållet i 2 och ett halvt år. Sen så fuckade jag upp :P

2012-04-28 @ 19:07:14
URL: http://granka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu