Some people are like pennies, two-faced and worthless.

Alltid lika kul att upptäcka att vissa personer jag trodde var mina vänner visar sig vara riktiga jävla rövhål. När h*n vet vad jag känner men ändå hugger mig i ryggen med en miljon jävla knivar. Men tack för att du har gjort såhär mot mig, det gör allting såååååå mycket enklare för mig. Nu kan jag äntligen släppa det här på riktigt och gå vidare. Nu vet jag ju hur allt ligger till. Jag klarar mig utan såna personer, jag är värd mycket bättre än så. Men tycker ändå synd om dig, kan inte vara lätt för dig att inte veta hur man respekterar sina "vänner" och ännu värre är det väl att du inte har nån jävla skam i kroppen. Självkontroll, nånsin hört talas om det?

"Självkontroll är en psykisk viljehandling att behärska sina impulser, känslouttryck, och instinkter, förmåga att invänta ett bättre tillfälle att tillgodose sina intressen eller behov. Självkontroll och kroppskontroll är grundläggande jagfunktioner, som förutsätter självkännedom."

Well now you know.

Och sen kan vi ju ta den andra personen som är falskare än jag vet inte vad. Ljuger så jävla hårt att du börjar tro på det själv. Istället för att säga sanningen osv direkt så ljuger du ihop en hel historia fast sen gör helt tvärtemot vad du sagt. Trodde verkligen att du var bättre än så, är så jävla besviken så det är fan inte sant.


And remember kids - don't trust anyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu