The bitch came back

Yup, emo-horan är tillbaka.

Nåja, ellibaby ligger och sover här i soffan med mig och jag har dygnat som vanligt. Det är mycket som ska göras idag och eftersom vi båda sov till 16.30 igår så tyckte jag att det var lika bra att inte sova alls. Har ändå för mycket tankar i huvudet för att kunna somna. Dessutom är jag omöjlig att väcka om jag sovit mindre än 7 timmar, vilket alla som känner mig vet... ;)


Förresten kanske det är lika bra att skriva det så folk slipper fråga. Ja, det är slut mellan mig och Gurra och jag ska flytta hem till morsan igen (om jag får haha). Det är inget jag vill prata om så respektera det, vore naiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu