En liten smygupdate bara sådär..

Vad har jag gjort de senaste 3 veckorna? Joo, jag har kämpat som en gris på min praktikplats som jag fick hähä.. Valde att inte ta extrajobbet på Subway eftersom praktik med chans till fast anställning är så mycket bättre :) Så jag jobbar på Ica i stan just nu haha! :D
Har inte så mycket tid över till att blogga. Egentligen tar det ju bara typ tre minuter eller något sånt men det känns alldeles för jobbigt när det är en massa annat som ska göras. Och jag prioriterar ju faktist att styrketräna före att blogga ;)

Jo en sak till.. Mitt hår blev lite ljusare i söndags av någon konstig anledning.. ;)


 

Kul fjortisbild va? :)



Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

bra ju! kul med jobb!

2011-06-03 @ 07:51:55
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu