Jag är sjuk. Tyck synd om mig.

Som rubriken säger så är jag sjuk. Jag är typ aldrig sjuk. Har aldrig haft feber i hela mitt liv så jag vet inte ens hur det skulle kännas om jag fick det. Men nu har jag något iaf, vet inte vad. Hostar som en dåre, nyser lite ibland och sen har jag fått en ascool whiskeyröst. Låter som en 70årig gubbe som rökt sedan han var 5, ungefär. Och ibland har jag ingen röst alls. Dessutom gör det väääldigt ont när jag väl pratar. Känns ju najs. Kvällen har iaf tillbringats med elli, vi har ätit en hel del onyttig skit och sett jättemånga avsnitt av Pretty little liars. Sjukt bra serie, men lite B ibland.
Vad har vi ätit för onyttig skit då undrar ni? Ja här får ni en lista:

• 3 liter ICA-cola.
• ett halvt kilo godis var.
• varsitt paket kakor, såna här med smarties i.
• hemmagjord glass.
• 2 koppar "varma koppen - jordgubb & vanilj". (jag har druckit det, skönt för halsen hähä)
• varsin portion nudlar.

Snyggt va? Märks det att vi älskar mat för tillfället? Kan ju lova att vi båda har lika dåligt samvete över vad vi tryckt i oss dessa två veckor som vi umgåtts (vid efterfrågan kan jag lista allt vi ätit under 2 veckor hähä). Såfort den där jävla elli åker hem ska jag börja träna igen. När jag väl blivit frisk dvs.
Men nu ska iaf jag gå och fixa en till kopp "varma koppen - blåbär & hallon" och kaaaaaanske en portion nudlar.. Den som lever får se!

Feta? Vi? Nej inte då. Bara nästan, ungefär snart, jo..



Ps, sluta skicka samma jävla spam-/reklam-/skit-kommentarer tusen gånger om! Om jag inte godkänt den första så kommer jag inte heller godkänna resterande likadana kommentarer så give up!
Bitch pleeeease..

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ jag är inte elak, bara ärlig!

sv: haha ja dom verkar ju vara det.. :p

2011-04-03 @ 12:30:46
URL: http://zannyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu