Jobb, pengar och gym!

Nog är ni allt några stycken som fortfarande klickar er in här på min lilla oaktiva blogg, kul! Fast det är nog rätt trist att aldrig få se något nytt så jag kan ju skriva ett litet inlägg eller så :)

Känns som att jag inte har något intressant att skriva om, då jag bara gör samma saker heeeeela tiden. Jobb, jobb, jobb, träna, äta, sova, osvosv. Jobbar sex dagar i veckan, och mina pass är från 9 till 18. Efter jobbet så brukar vi åka till gymmet, så hela dagarna går åt och det känns som att jag inte har tid över till något alls. Men man får väl se det från den ljusa sidan, jag får ju faktist betalt nu. Ingen mer praktik! Och det är najs. Har aldrig i hela mitt liv fått en "riktig" lön, dvs mer än 9-10.000 kr i månaden. Det mesta jag fick en gång var typ.. 5.000? Haha :D Så jag ska väl inte klaga egentligen :)


Ps, jag tar 30kg i bänkpress nu!!!! Inte så jättemycket kanske men med tanke på att jag knappt tog 10kg för inte så länge sen så är det bra :D Men man ökar ju rätt fort i början iofs.. Vill fan bli lika biffig som Freja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu