Kommer inte kunna gå imorgon..

har tränat idag!!! Fett stolt jag är alltså. Gurra skulle och träna med sin kusin, Josef, idag och när han berättade det så sa jag ba "Jag ska me!". Sagt och gjort. Tränade armar, mage och rygg. Sen sprang jag 15 min på löpbandet och DET var jobbigt ska jag tala om.. Har sagt det förr och jag säger det igen - konditionen är inte på topp!

Imorgon blir det mest troligt utgång med syster, men vi får se vad vi hittar på :) Ska och sola på dagen med Darl och kanske gå på stan litegrann.. Måste köpa nya skor åt honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu