KAOZ

Det är KAOZ i våran lägenhet! Måste städa! Har redan skrivit det kanske men vafan, ett till meningslöst inlägg kan väl inte skada så mycket? Lovar att detta inte blir ännu en "wall of text" hähää..

Det är som sagt kaoz. Hallen såg förjävlig ut igår och idag ser den ännu mer trasig ut. Katterna har nämligen rivit ut en massa sopor (don't ask me how) och bokstavligt talat rivit sönder en massa papper. Så det måste fixas. Dom där två små grisarna är förjävla duktiga på att stöka ner vårat hem. Dom är inte som andra katter, tro mig. Dom är hemska. Tror dom är jävligt smarta också. Men jättesöta ändå. Jävla monster.

Sen är det massa kläder överallt som måste sorteras. Sen har vi ju disken. Och vi får ju inte glömma sovrummet där jag rivit ut hela skiten kan man ju nästan tro..  Jag har fullt upp idag dvs, men det ska nog gå superbra. Har tagit mitt piller så är helt jävla speedad nu haha!

Jahapp, wall of text igen. Saaaahrry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu