En gång kräfta, alltid kräfta.

Jag hade 36 unika besökare igår, vafan hände haha?!?

För att snacka om stjänrtecken-grejen. Folk har ju missförstått det där totalt och jag kan erkänna att det gjorde jag också. Men vi som föddes tex 1990 vi FÖDDES i de stjärntecken man är så det kan ju inte ändras. Det är bara dom små bäbisarna som föds 2011 och efter det som får "nya" stjärntecken. Eller ah det är ju inga nya förutom "ormbäraren" men det är andra datum. Så folk kan andas ut nuuu!


Haha igår skulle jag blogga en masssssa men det blev inte. Jag var hemma typ och gjorde ingenting, sen for jag och simmade med Malin klockan tolv. Vi var där i två timmar och det var fan kul! Måste göras oftare. Sen efter badet så for jag direkt till morsan eftersom min plastfarsa fyllde år igår så det blev middag och tårta på det. Kul att jag käkade fet-pizza typ 2 timmar efter jag just tränat som en dåre haha ^^ Men skippade tårtan hähä.. Duktigt av mig.
Sen blev jag så jääääävla trött så vi for hem och sen somnade jag typ 21. Praaapra

Klev upp halv sex imorse. Har varit vaken sen dess. OCH för att bara babbla på ännu mer nu så skickade jag in en massa (5 st) jobbansökningar igår. Via mejl alltså. haha.. Och när jag kollade mejlen idag så hade en svarat. Hon ville prata med mig i telefon så hon ska ringa kl 11. Läskigt!

Och nu blev det wall of text så ska sluta nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu