Det är fan något fel på mig.

Japp, nu äre bevisat. It's something wrooooooong with me. Var chaffis igår åt darl och vi kom hem kanske halv fem på morgonen. När jag ligger i soffan och just håller på att somna ställer jag alarmet på mobilen på 12.00 och tänker att "fyfan vad trött jag kommer vara, kommer inte ens höra alarmet och sova till 16!". Sen slocknade jag 05.40 ungefär. Imorse slog jag upp ögonen 10.30 och var lite småtrött, men klev ändå upp. WTF liksom?! Hur många timmars sömn blir det? Typ 5? Aja, bra att jag kliver upp tidigt iaf och inte sover bort hela dagen..

Idag ska vi käka tacos hos morsan med en massa släkt eftersom både lillebror och plast-farsa har fyllt år denna månad. Efter det blir det rajtan-tajtan hos Josef. Hoppas på en lyckad kväll!
Och bara för att det varit så bildfattiga inlägg senaste tiden så slänger jag in ett helt gäng nu. Enjoooy (om det nu är det man gör äääähähähä).

Alla bilder är tagna igår.



Gårdagens första bild. Bara för att liksom. Sen om den är cp gör väl inget?


Gick till Ica en sväng på morgonen. Det var kallt och jag hade motvind, men träden var fina.


Daniel med dom röda ögonen kom förbi en sväng på kaffe.


Och här är då självaste Lisa. Lite halvsliten sådär. Min hy har blivit fett dålig så måste vila från foundation = ohno :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu