DAY ELEVEN – Mina syskon

Jaa, mina syskon.. Jag har rätt många, kan ju börja med att räkna upp de som jag är släkt med på riktigt haha..
Martina - tre år äldre. Samma pappa men inte samma mamma = halvsyster
Linus - tre år yngre. Helbror.
Linn - fem år yngre. Helsyster.

Sen har vi ju "plast-syskonen". Farsans b-rudar håller jag inte kolla på så den sidan skiter vi i. Men mammas sambo har fyra barn. 3 av dom känner jag inte, men den ena tvillingen bor hos min mamma varannan vecka så honom har jag bäst kontakt med. Lilla Freddan haha :)

Martina
(har ingen bild på henne på min dator och tror inte hon vill synas här ändå)
Är tre år äldre än mig och pga min så otroligt engagerade far så har vi inte haft mycket kontakt alls. Men det har blivit lite bättre nu det senaste året så har inte så mycket att skriva om henne egentligen. Hon är iaf dökul att hänga med hähää ;)

Linus

Min fina lillebror som just fyllt 18. Har inte den bästa kontakten med honom heller men det kommer med åren säger vi, haha. Han är förövrigt typ tre meter lång och en liten sportfåne är han minsann också.

 

Linn

Linn, min lillasyster. Har världens sämsta självförtroende typ fastän hon är skitsnygg. OCH SMAL. Så det sjunger om det. Eller hon kanske bara är osäker på sig själv men det är väl alla i hennes ålder ^^ Hon är en sån där tjurig och envis liten jävel som alltid ska få som hon vill, men det är väl charmigt enligt vissa ;)
Nä, fan vad elak jag är nu. Hon är jävligt rolig att umgås med, och är så jävla lik mig på vissa sätt så det är inte saaaaant..

Vet som inte vad jag ska skriva om dom, känns som att jag bara är elak haha! :D Men men..

Kommentarer
Postat av: Sam

Sv: HAHAHA! Nå kött grejs :D Minns inte :)

2011-01-21 @ 13:57:57
URL: http://samthaman.blogg.se/
Postat av: Sam

Sv: Hahaha, det tror jag nog att det var faktiskt :D

2011-01-21 @ 17:39:46
URL: http://samthaman.blogg.se/
Postat av: linn

morr...

2011-01-23 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu