DAY TWO - Meningen med mitt bloggnamn

Det var en jäkla bra fråga, meningen med mitt bloggnamn? Har egentligen ingen baktanke med det hela, jag ville ha något "enkelt". Hatar bloggnamn som liknar typ "lliiisaaa8934sjife.blogg.se" för dom är så svåra och jobbiga att komma ihåg.
Lisagoescrazy - kanske är lite galen ibland, eller...? Mitt förra var ju "pluggen.blogg.se" för det var mitt smeknamn ett tag. Pluggen, smickrande va? Men sen slutade jag umgås med det gänget och har aldrig haft ett smeknamn nånsin så.. Inget smeknamns-bloggnamn här inte!

(Oredigerad. Det är ett ljus som står på vårat tv-rumsbord. Det är en kula i det, don't know why.. Random bild hähäää)


Kommentarer
Postat av: amanda

haha visst äre :>

2011-01-11 @ 00:00:29
URL: http://amandakkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu