DAY THREE - Min bästa vän

Det här blir nog ett kort inlägg för jag har ingen bästa vän. Ingen som är sådär riiiiktigt nära en, som man träffar varannan dag och snackar om allt med. Eller vänta, det kanske jag visst har? Gurra är nästan som min bästa vän. Vi har alltid skitkul tillsammans (förutom när vi bara degar hemma) och jag kan vara mig själv med honom utan att behöva fundera på vad han egentligen tycker om mig. I totally love him ♥
Fast sen har vi ju Malin, min fina samhall-Malin. Vi träffades under sommaren -10 när jag började jobba på Nordkalotten (skitställe!) som städare. Det klickade direkt mellan oss och hon är så jävla rolig haha. Käften går i ett på henne och det är alltid lika roligt att lyssna på vad hon har att säga. Vi träffas inte så ofta som jag vill men när vi väl ses så har vi jättekul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu