DAY SIX - I min handväska

Förut hade jag en svart handväska som jag bar med mig överallt, men nu har jag en "fyrkantig" väska som jag använder när jag ska bort. I den har jag nästan allt mitt smink (det nödvändigaste + lite mer), hårspray, spraymousse, hårborste, läppbalsam, parfym, något klädesplagg, tandkräm och tandborste, deo, hudkräm och oftast mobilladdaren. Jag är en sån som har mitt liv i min väska ^^

Jag använder även min jacka som "handväska" och i den har jag det viktigaste. Mobilen, pengar, bankkort, kickskort, presentkort, körkort osv, nycklar, läppbalsam, och en tändare :)

Tror det var allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu