Thought you were the one but I see you get around

Som jag trodde, det gick asbra idag! Eller jag tyckte då det, vi får hoppas att dom där borta tycker likadant..

Jag kom iaf hem för typ en halvtimme sen, har duschat och bytt om för nu blir det vända nummer två in till stan. Det är dags för kaffemys med Jesper och Marcus nämligen! Kaffemys, fan vad fult ord hahaha.. Ska bara äta före, fast jag är så sjukt trött!! Har stått upp konstant i 9 timmar och dom som känner mig vet att jag har problem med ryggen. Den håller på att döda mig, hähä ;) Kommer somna som ett barn ikväll, det är iallafall ett som är säkert!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu