hela världen vet att hans sista chans är bränd

Kunde tamefan inte somna alls inatt även fast jag tjurade som satan och vägrade gå upp. Men tillslut gick det inte längre och jag gav upp. Istället för att få en massa skönhetssömn så har jag städat mitt rum, sorterat nå köksprylar som exet ska få, målat läpparna alldeles för mörka och just nu lyssnar jag på musik. Musik är fan det bästa som finns. Funderar på att ta en promenad till storheden lite senare för motion är fan bra det med! :)

Ps, här får ni några halvtaskiga bilder på mitt "nya" hår. Jag är fortfarande väldigt nöjd ;)



(Vettefan vad som hände där till vänster haha! Ser ljusbrunt ut ju -.-')


Gillar mitt självfall, på webcambilderna har jag inte ens borstat håret :D

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)



(Förlåt om du redan fått en kommentar)

2011-12-15 @ 16:53:16
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu