Arbetsintervju och glada grabbar :)

Nu ska ni minsann få höra, jag var på arbetsintervju idag! Det gick hyfsat bra, och jag tror det fan kommer gå skitbra med detta. Tänker dock inte skriva något om saken förän jag vet mer, då man inte ska ropa hej för tidigt :)

Dagen har tillbringats på stan. Jag och Linn åkte in tillsammans med bussen och mötte upp Annika. Sen gick vi runt och kollade läget bara tills Jesper och hans två vänner hörde av sig. Då dissade jag småtjejorna och hängde med grabbarna istället. Vi drack kaffe (eller ja, inte jag) och gick mest bara runt och fulade oss, stört roliga killar! Jesper stod och tryckte sig mot ett hörn där ett tag, dunno why.. (a) Han är som lite småsöt den där filuren!
Sen kl 16 hade jag den där intervjun som sagt, så då drog dom till Storheden och lämnade mig. Forever alone.. haha!

Nu ska jag bara ta det lugnt för det blir en tidig kväll för mig. Ska upp 05.30 imorgon, fyfan vad naiz! Jesper kanske skulle kika förbi när hockeyn slutar, men vi får väl se hur det blir med den saken :)

Militär-tröjan ♥

Och jag ser dryg ut som vanligt.. Kan verkligen inte fota mig själv. Antingen så ser jag dryg ut eller så skelar jag typ.. haha!

Har finfina påsar under ögonen också då jag knappt kunde sova något förra natten pga mina revben. Drog ju en rejäl vurpa i måndags kl 2 på natten ungefär. Jag flög som en vante och mobilen for åt nåt annat håll långt åt helvete, höll knappt på hitta igen den.. Det roligaste var ju ändå att jag stod typ HELT STILLA när jag halkade och att jag typ slängde iväg mobilen? Och istället för att panikleta den i mörkret så ligger jag kvar och asgarvar åt hur jävla ont det gjorde.. Skadeglädje när den är som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu