Äckelsnö och militärkläder

Haha ok, jag vet att bloggen ser helt cp-failad ut men det får fan vara för jag ORKAR INTE bry mig om det just nu. Blev iaf ännu en sömnlös natt för lilla Lisa. Förstår inte varför jag inte kan sova, måste lösa det problemet asap, annars blir det inte kul!

Vad har jag gjort inatt då när jag inte sovit? Jo, jag har gjort en massa saker.. Kollat alla avsnitt som kommit ut hittils av Grimm (förövrigt bra serie!), bäddat min säng, packat allt som jag ska ha med till Gävle, dansat runt på mitt rum, städat mitt rum, fotat utomhus, sorterat tvätt, lyssnat på musik osv osv osv.. Nu ska jag göra mig extremt jävla snygg och fixa håret och sånt där kul, för idag ska jag umgås med folk och leva livet och må bra. Känner mig ovanligt positiv idag, men det är bara skönt. Omväxling förnöjer säger dom ju ;)

Äckelsnö </3


Skönaste tröjan som finns alltså. Den är ful som stryk, men ändå så underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu