Nu är jag fit for fight!

Yeah, har hunnit fixa mig i lugn och ro och det är ändå 20 minuter kvar tills bussen går? Amazing I tell you! Brukar oftast sitta och göra ingenting tills det är en kvart kvar tills jag måste springa till bussen typ, men idag har det gått smidigt tycker jag. Sminkat mig lite, plattat håret med en usel plattång som knappt gör håret rakt (VERKLIGEN dags att köpa en ny!!!), borstat tänderna, valt kläder osvosv. Jag har tillochmed ÄTIT FRUKOST (Nåja, två hårdbröskivor med smör)!!!! Så då kan jag ju lika skriva ett inlägg till innan jag åker, yääääy!
Tog tillochmed egobilder på mig själv (!!!!) och jag tänkte lägga upp dom (!!!!).
I'm just awesome today.


Söt chey med stor finne på hakan.


Söt chey med kines-öga. (WTF?!?!?!?)


Konstig chey med dubbel-haka. Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu