- waaaay 2 early..

Herregud, jag är vaken före 6 och ändå är jag uppe försent. Skulle ha vaknat klockan 5 istället, så slipper jag stressa alltför mycket ;) Men har kollat busstiderna nu så om jag kliver upp klockan 6 har jag en timma på mig att fixa mig och äta frukost, alternativt fixa något flytande och dricka på bussen. Måste ju dessutom GÅ till bussen och det är en liten promenad på ungefär 15 minuter serru.

Jag vill ha bloggen bredare, så man kan lägga upp stooooora bilder. Måste ta tag i det någongång :)


Nu; Fb-spel och frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu