- Doin' my nails

Helt otroligt hur mycket finare och "tjejigare" man känner sig när man fixat naglarna så att dom ser någolunda välvårdade ut. Jag har aldrig riktigt varit så mycket för att fixa och dona med mina naglar eftersom jag sportat så mycket när jag var yngre och fina naglar var inte riktigt något som jag prioriterade högt då.

Just nu håller jag iaf på att måla mina naglar. Sist jag "fixade" dem var när jag fyllde år och Gustav hade köpt manikyr-grejs på Kicks. Har använt mitt nyaste lack från Parelle som jag köpte på rea. 19.50 tror jag att det kostade, och ett asgammalt glitter-lila lack som jag typ snott av mamma..?

Det var ungefär AS-SVÅRT att fota en bra bild, alla blev fail. Nåja, ungefär sådär ser det ut. Nu behöver jag bara någon som kan göra högerhanden på mig. Jag är nämligen vääääldigt dålig på att använda vänster hand när det gäller småpyssel och sånt..


Kommentarer
Postat av: maja gräddnos

aaaaaaaaaaaaasfint ju!

2010-09-29 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu