- trööööög eller vad?!

Fatta nångång, jag svarar inte på kommentarer och än mindre godkänner de som ser ut såhär/liknar det här eller har dessa ord i sig!!!!!:

"Tjena, hur mår du? Fin blogg förresten, vill du kolla in min?"
"Allt bra?"
"Ska vi följa varandra via bloglovin?"
"SPAAAAAAM"


Om jag skrivit ett inlägg där jag berättar att dagen varit skit och jag vill mörda allt och alla, hur tror du då att jag mår?
Eller om jag skrivit att dagen varit underbar och jag inte kan må bättre, WTF do you think?!?!

Läs förhelvete innan ni kommenterar, jävla ärthjärnor. Det är otroligt irriterande att få kommentarer där man ser att den som kommenterat inte läst inlägget överhuvudtaget.


Nåväl, över till något annat. Min syster sover över hos oss eftersom min darl jobbar natt och hon ligger just nu och snarkar så jag kan inte sova :p
Fotade Camilla idag och jag tror att bilderna blev rätt bra. Första gången jan fotade "porträtt" men man får väl hoppas att några blev bra iaf. Kanske lägger upp några när jag redigerat dom.

Nu ska jag knarka mer himym, byyye!

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Haha 400 för oavsegtt design men inte spetsiga då =P)

2010-10-14 @ 12:05:50
URL: http://kyssars.se
Postat av: z a n n y h ♥

sv: haha :D så sött! :D

2010-10-14 @ 21:17:50
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu