- Energy booster

Everybody wants a piece of me.. hehe ;) Nä men, någon "linn" kommenterade att jag skulle uppdatera mera och jag gissar att det var min syrra. "linn" lämnade nämligen ingen länk så det får förbli en olöst gåta!

Inte skrivit något för jag har haft fullt upp med allt och inget.
Imorgon kommer våran nya säng, ska bli skönt att få ligga i en "riktig" säng för engångs skull och inte en hemmagjord hård träsäng. Inget illa menat älskling! Den är iaf naaaajs och jag lääängtar tills gubben-i-lastbilen kommer hit med den. Sen när den är "installerad" och klar så fattas det bara en soffa och lite annat smått och gott, sen kan man ju faktist bjuda hit folk!

Jag har även fått ett otroligt tränings-sug, om man nu kan säga så..? Jag vill träna hela tiden (men inte idag, för jag blev lat en liten stund hehe..) och speciellt sugen är jag på löp-träning. Har köpt ett par löpskor som passar perfekt (vore ju helknasigt om jag köpte skor som inte passar) och har även införskaffat min första sport-BH. Mina små tuttar behöver väl ingen egentligen men den är najs den också.

Enda problemet är väl min kondition. Som suger. Alla dessa år av rökning (ja fy skäms på mig, skorsten var jag höhö) har förstört en hel del men jag misstänker att jag har någon form av ansträngnings-astma också. Har bokat tid för att kolla upp det nästa vecka, så då får jag veta!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. HAHA eller jo, detta står på burken på en ny energi-dryck som finns att köpa på en hälsokostbutik. hahaha... Den är INTE att leka med, I TOTALLY LOVE THIS SHIT!!!!


SPIKE shooter Orange Gold - The hardcore energy drink
WARNING: Never exceed one can daily. Read entire label before drinking.

WARNING: DO NOT USE IF YOU ARE UNDER THE AGE OF 18 OR ELDERLY. DO NOT TAKE WITH ANY OTHER STIMULANT OR WEIGHT-LOSS SUPPLEMENT OR ANY PRESCRIPTION OR OVER-THE-COUNTER MEDICINE.
Do not use if you are pregnant or nursing or at risk of being treated for igh-bloog pressure, heart disease, hyperthyroidism, spasms, psychiatric disease, suffer from migraines, have asthma, or are taking asthma medication. Discontinue use if you experience dizziness, headache, nausea, or heart palpitations. If you have trouble sleeping, do not take within 6 hours of bedtime. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN.

hahahah det är så jävla roligt för älskling köpte ett fyrpack av dom och vi slukade varsin burk såfort vi suttit oss i bilen och skulle åka hem. Inte föräns vi druckit en hel burk var läser vi på innehållsförteckningen och upptäcker att det är värsta varningstexten och att man ska börja med att dricka en halv burk för att testa sin toleransnivå. Jag blev otroligt stirrig och pigg, och allt blev mycket roligare haha :D !

Sen är det även potenshöjande medel i den (Vilket vi läste EFTER vi druckit den) så om du känner dig lite småkåt men din partner inte alls vill ge dig något, lura i honom/henne lite av drycken så ska du se att det löser sig! HAhahahahah xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu