- Knasig dygnsrytm..

Inte uppdaterat på ett tag. Baaaad girl, hehe ;)

Har inte gjort annat än att vända helt fel på dygnet. Eftersom min sambo jobbat natt så har jag tydligen också skaffat samma dygnsrytm. Och nu när jag äntligen lyckats vända tillbaka den någorlunda (lägger mig mellan 23-02) så har jag vaknat FÖRE 06.00 två dagar i rad nu.. Jävla irriterande fan.

Som nu. Gick då och la mig mellan 02.30 och 03.00 igårkväll och 05.35 imorse slog jag upp ögonen... Kunde inte heller somna om, VADFASEN liksom?!

Aja, idag ska jag typ träffa min gode vän Leo, som jag inte träffat på hundra år. Checka in hans nya lya ungefär, och sen ska jag flumma runt på stan med min fina storasyster :)


Hade kunnat ta en bild och lägga upp och så men jag ids fan inte... haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu