- Det är för kallt ute..

Vad är det som händer?!?! Loggade in idag och så har jag fått typ 12 kommentarer (brukar ha max en varannan vecka lol) och så såg jag en himla uppåtkurva i statistiken. Fattar nada men det har hänt en gång tidigare också haha..

Idag har jag iaf gjort lite vettiga saker än att bara sitta hemma! Elin kom hit och hälsade på (trevligttrevligt!) och sen har jag varit på storheden och handlat. Efter det for jag till stan och träffade syrran på någon s.k rekryteringsmässa i pontushallen men den sög.. Vi tog en fika där och sen fick jag skjuts hem av Daniel. Eller ja, vi for förbi storheden på vägen hem för han köpte nåt på biltema, men sen skjutsade han hem mig :) Hade fan dött annars, det är ju ÄCKELKALLT ute!

Nu hade jag tänkt laga middag för jag är KUNG på laga mat, hehe..

Lagomt intressant "dagboks-inlägg" men bättre än inget! Har tyvärr ingen intressant bild att lägga upp heller, men kan fota middagen sen? Någon som vill se? Eller?

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv: Varse :)

Haft en bra dag? :)

2010-11-24 @ 21:03:47
URL: http://toysoldierr.blogg.se/
Postat av: Filmskribenten

Titta gärna in på min blogg, skriver om filmer, handlingen osv. Lägger upp nya filmer varje dag :) // Filmfanstasten

2010-11-24 @ 22:13:56
URL: http://filmskribenten.blogg.se/
Postat av: Samuelrita

many thanks for your dedications to this world

2011-07-19 @ 07:44:02
URL: http://samuelrita.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu