- Smallville ♥

Vi har fått iordning tv-rummet, jag har bara inte orkat lägga upp några bilder haha :D Soffan som vi köpt är jättefin, framför allt så är den stor! Det enda som fattas där inne är en stor snygg matta, en najs tv och ett skrivbord till mig.

Sry för dålig uppdatering, haha :) Plöjer mig genom Smallville om dagarna, bestämde mig för att se om från första säsongen. Är just nu i skrivande stund på säsong 2 avsnitt 19. Det är så bra! Har aldrig riktigt gillat serien men nu gör jag det. Clark Kent (Tom Welling) är så het! Han har typ samma kroppsbyggnad som min pojkvän också, och det är najs. Om nu någon ville veta! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Borde ge den serien en chans!

2010-12-17 @ 11:21:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu