- Yeah, bra planerat!

Uuueh, sitter på skolans data just nu. Som alla kanske redan vet så började ju skolorna idag, eller aah, iaf min. På riktigt dvs, förra veckan var det ju introduktionsvecka för alla "nya" som ska gå på Lärcentrum. De ämnen jag läser är Samhälls A, Religion A, Digital Fototeknik, Bildbearbetning och Engelska C, ifall någon ville veta. De lektioner jag ser mest framemot får jag inte ens läsa denna vecka (Bildbearbetning och Digital Fototeknik). Läraren är tydligen sjukskriven vilket betyder att jag bara har tråkämnen denna vecka PLUS att det blir en jävla massa hål i mitt schema. Typ tre timmars rast på måndagar, wiho liksom.

Nåja, man får väl se det från den ljusa sidan, om jag får massa läxor kan jag ju göra dem på rasterna. Lika bra, jag har inte gjort hemläxor sen jag gick i mellanstadiet. Jag är inte den som sitter hemma och pluggar flera timmar varje kväll hehe...

Hrm, nu vet jag inte hur det här inlägget blev då jag sitter i datasalen och surrar med Elin samtidigt som jag försöker skriva detta och jag ids inte kolla igenom det, höhöhö.

/Redan less på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu