Kul liv.

bloggen är rätt så oaktiv, men det är ju pga den gamla vanliga anledningen. Jag har ett o-kul liv. Fast det har hänt liiiiiiiite saker iaf, jag har börjat skolan (hör å häpna!) och det känns ganska nervöst. Jag är ingen pluggmänniska men måste ju fixa mitt slutbetyg iaf. Hellre nu än när man är 40 år och inte minns nåt haha..

Och ikväll ska jag servera på Kulturens Hus. Är ju inte lite nervös över det, var jättelänge sedan jag serverade öht men det kommer nog gå bra. Hoppas jag.. Kul med lite extra pengar iaf :)

Och en till sak, jag har nog ändrat mig angående halloween-dräkten. Ska behålla den ändå :D men måste fixa ett par schyssta skor till den dock. Frida hade ett par skyhöga 16 cm klackar som jag får köpa för en hundring (dom är asläckra!) men dom är jääävligt svåra att gå i och jag kan typ inte ens stå stilla i dom utan att vingla omkring? knas..


(tänkte ladda upp en NY bild här men det tar ju HUNDRA JÄVLA ÅR som vanligt så jag skiter i det. Tar en gammal från arkivet, sahrry)



Kommentarer
Postat av: Frida

Köp dem, du kommer bli super läcker ;)

2011-09-22 @ 14:50:26
URL: http://fridaakerlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu