Var tredje månad

Hej!
Jag skriver ju en fet vägg med text var annan/tredje månad bara så det är väl dags nu. Kan ändå inte sova :(

Jobbat 7-16 på Friends idag och direkt jag kom hem så sov jag men lyckades bara sova i tre timmar typ. Vilket SUGER eftersom jag bara sov 2,5 timme inatt för att jag var så orolig över att jag skulle försova mig. Ni vet när klockan börjar bli liiite för sent och man tänker att "nä nu måste jag sova", "tänk om jag försover mig, får INTE försova mig" osv. Då blir det ju bara ännu svårare att sova men aldrig lär man sig att stänga av hjärnan på kvällarna ;) Sen var det varmt och äckligt osv, ja ni vet..

Nu är det däremot lika bra att hålla sig vaken för om två timmar ska jag ut på mitt "extrajobb". Delar ut Extra-tidningen (+ nsd och kuriren) på torsdagar och OJ SÅ SKÖNT det är att slippa prata med folk och vara trevlig och le med hela ansiktet 24-7. Eller peka vars besticken finns eller vars toan är eller visa skillnaden på räkor och kyckling eller berätta hur ketchup smakar (ja en del vet tydligen inte det). Jag får betalt för att motionera och får lyssna på musik på arbetstid, det är himmelriket för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu