Fotboll, rena kläder och Paint.

Jahapp, godmorgon folket!
Blev inte lika tidig uppstigning idag men jag vaknade före 14 iaf och det är väl huvudsaken ;) (Klev upp 9 haha) Idag är det tvättid och fotbollsträning på schemat, men vet inte ifall jag ska åka på fotbollen.. Martina är typ sur på mig så.. Vågar inte åka dit själv haha..! Tvättiden är kl 12 och det enda som ska tvättas är några jeans och en massa handdukar. Inte så mycket med andra ord, eftersom vi tvättade i måndags också.. Skönt! Jag är skitdålig på att boka tvättid så det slutar med att det knappt finns några rena kläder kvar tills vi tvättar och det betyder att man måste tvätta typ 10 maskiner på ett pass. Bläääää...



Ps, nyaste Paint SUGER!!! Det tog mig fem minuter att hitta vars man zoomar in och ut, oh gooosh I miss my photoshop :(:(:(

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-04-14 @ 11:26:31
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu